Blog

Home / Blog

19. edycja konferencji SEMcamp odbyła się 7 grudnia na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Chętnych do posłuchania 7 prelegentów oraz podyskutowania szeroko o marketingu internetowym było prawie 400. Tematy były mniej lub bardziej ciekawe, mnie najbardziej zainteresowały dwa z nich i postaram się je krótko przedstawić. E-mail marketing automation w praktyce. Była to czwarta prelekcja tego […]

Content Marketing to coś bez czego współczesny internet nie jest w stanie dobrze funkcjonować. To właśnie dobre i angażujące treści przyciągają użytkowników i zachęcają do zainteresowania się daną firmą lub produktem. Jak pisać, by odnieść sukces – m.in. tego dowiedzieliśmy się ze szkolenia prowadzonego przez Artura Jabłońskiego, specjalistę ds. marketingu internetowego. Wczuj się w odbiorcę […]

Znamy starą, dobrą zasadę, że człowiek uczy się przez całe życie, więc my też chcemy poprawiać swoje umiejętności. Ostatnią okazją były Internetowe Rewolucje – szkolenie SEO organizowane przez Google Polska oraz Google AdWords – prowadzone przez specjalistów ze Śląskiego Centrum Społeczeństwa Informacyjnego. Internetowe Rewolucje to program Google Polska, który w pierwszym etapie kształcił przedsiębiorców z […]

Nowy rok w pozycjonowaniu stron internetowym Na dobre rozpoczął się już rok 2015. Jak zawsze na początku roku nadchodzi czas na podsumowania tego, co za nami, jak również na zastanowienie się nad tym, co może nas czekać w roku nadchodzącym. Takie rozważanie mają miejsce w każdej branży, lecz szczególnie w szybko rozwijającej się i zmieniającej […]

Od kilkunastu lat świat przeżywa prawdziwą rewolucję informatyczną. Jeszcze niedawno nie do pomyślenia była sytuacja, w której właściwie z każdego miejsca, za pomocą małego urządzenia można dotrzeć do praktycznie nieograniczonych zasobów wiedzy. Dziś pozwala nam na to Internet oraz coraz szybszy rozwój technologii urządzeń mobilnych. Z chęcią korzystamy z takich udogodnień. Według danych z 2012r. […]

Rozpoczynając współpracę z agencją SEO trzeba z nią ustalić podstawę do rozliczeń. Może się to wydawać proste, jednak nie jest tak do końca. Dawniej wszystkie lub prawie wszystkie agencje preferowały płatności za tzw. pozycje. Za pozycje – jak to działało? Działało to na zasadzie prostej zależności. Wybierane były słowa kluczowe i w zależności od ich […]

Wysyłanie maili jest bardzo popularnym narzędziem reklamowym wśród różnego rodzaju firm. Zaletami mailingu jest na pewno jego mały koszt, szybkość oraz możliwość dokładnego sprawdzenia skuteczności. Wiemy ile osób otworzyło danego maila a ile dodatkowo weszło z niego na stronę naszej firmy. Jednak zabierając się do tworzenia kampanii mailingowej trzeba być ostrożnym i zwrócić uwagę na […]

Trafiając do firmy, która zajmuje się pozycjonowaniem stron właściciel firmy zlecającej pozycjonowanie często o pozycjonowaniu nie ma pojęcia. Słyszał, że coś takiego istnieje, że działa i przynosi dobre efekty, ale właściwie to nie ma pojęcia, jak to się dzieje. W takim przypadku, na samym początku współpracy klienta z firmą pozycjonującą bardzo ważne jest, aby osoba, […]

Pozycjonowanie to trochę zabawa w kotka i myszkę z wyszukiwarką Google (głównie z Google, bo to najpopularniejsza z wyszukiwarek). Firmy pozycjonujące starają się pozyskać, jak najwięcej linków, tworzyć nowe możliwości ich pozyskiwania, zawsze tak, żeby wyglądało to na działanie naturalne, a nie zlecone. Z kolei Google stwarza coraz więcej mechanizmów kontrolujących linki prowadzące do stron. […]