Blog

Home / Blog

Z sektorem B2B (business to business) mamy do czynienia, gdy jedna firma sprzedaje rzeczy lub usługi innej firmie, a nie osobom prywatnym. W tym sektorze bardzo ważna jest ekspertyza i trafnie dopasowane treści, które przyciągną odpowiedniego klienta. Jakie treści tworzyć zatem w sektorze B2B? Case Studies To najczęściej dogłębna analiza konkretnej współpracy z klientem, która […]

E-mail marketing to strategia marketingowa polegająca na komunikowaniu się zarówno z naszymi stałymi, jak i potencjalnymi klientami poprzez wysyłanie im wiadomości e-mail. E-mail marketing sprawdza się świetnie w sprzedaży z kilku powodów. Przede wszystkim, jest tam sam ciepły ruch i osoby, które już świetnie znają naszą markę. Bariera sprzedażowa jest zminimalizowana i odbiorcy mailingów mają […]

W dzisiejszym świecie biznesu online skuteczna strategia marketingowa jest niesamowicie ważna. Bez dobrze przemyślanego i trafnego planu, trudno jest skierować swoje wysiłki na dobre tory. W tym wpisie przedstawimy Ci, co koniecznie musi zawierać Twoja strategia marketingowa, żeby była skuteczna. Określenie celów Zanim przystąpisz do tworzenia strategii, powinieneś wiedzieć, po co to robisz. Jaki cel […]

Oto case study z holistycznej, wielokanałowej współpracy z marką z branży odzieżowej. Poniżej omawiamy podjęte działania i ich rezultat! SEO Nasz zespół zajął się optymalizacją sklepu internetowego klienta, który początkowo działał w domyślnych ustawieniach i nie miał żadnej konfiguracji pod względem SEO. Strona sklepu posiadała wiele kategorii, ale brakowało im opisów oraz niezbędnych ustawień, takich […]

Sporo osób wciąż nie zdaje sobie sprawy z najnowszych regulacji w kontekście plików cookies oraz powiązanych z nimi przepisami prawnymi. Jeżeli prowadzisz stronę internetową dla swojego biznesu, być może słyszałeś o dyrektywie o prywatności i łączności elektronicznej (ePrivacy) z 2002 roku oraz RODO, która reguluje korzystanie z cookies i przetwarzanie danych osobowych. Od stycznia 2023 […]

W dzisiejszym, coraz bardziej cyfrowym świecie, reklama odgrywa kluczową rolę w promocji firm i osiąganiu sukcesu online. Istnieje wiele platform reklamowych, które oferują różne możliwości i korzyści. Jednak dwie najpopularniejsze opcje, które często stają przed przedsiębiorcami, to Facebook Ads i Google Ads. Obie platformy mają swoje unikalne cechy, które trzeba poznać, zaczynamy! Facebook Ads to […]

Sklep internetowy to obecnie jedna z najpopularniejszych form prowadzenia biznesu. Jednak samo posiadanie dobrze zorganizowanego i przejrzystego sklepu nie wystarcza, aby przyciągnąć nowych klientów i zwiększyć sprzedaż. W obliczu silnej konkurencji konieczne jest wykorzystanie różnych taktyk marketingowych, w tym strategii content marketingowej. W tym artykule przedstawimy kilka sposobów, jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym, wykorzystując […]

Ostatnio rozwijająca się technologia i dynamiczny rozwój internetu sprawiają, że SEO jest bardzo ważnym elementem marketingu internetowego. Wiele firm korzysta z już strategii SEO i stale doskonali swoje działania w tym zakresie. W tym wpisie opowiemy o kilku najważniejszych trendach SEO, które warto uwzględnić w 2023 roku. Zaczynamy!   Wyszukiwanie głosowe Wyszukiwanie głosowe jest coraz […]

WordPress jest jednym z najpopularniejszych systemów CMS. Jest przyjazny i intyuicyjny w obsłudze ale czasem, jak w przypadku wielu tego typu narzędzi, możemy napotkać problemy techniczne. W tym artykule omówimy trzy najczęstsze problemy, z którymi użytkownicy WordPressa się borykają oraz jak je rozwiązać! Nie można połączyć się z bazą danych Jednym z najczęstszych problemów z […]

W dzisiejszych czasach, żeby odnieść sukces w biznesie, nie wystarczy jedynie oferować dobrych produktów czy usług. Ważne jest, aby dobrze poznać swoją grupę docelową i dostosować ofertę do jej potrzeb i preferencji. Dlatego tak ważna jest znajomość buyer persony, a ten wpis dostarczy Ci samych konkretnych informacji na jej temat! Czym jest buyer persona? Buyer […]