Oto case study z holistycznej, wielokanałowej współpracy z marką z branży odzieżowej. Poniżej omawiamy podjęte działania i ich rezultat! SEO Nasz zespół zajął się optymalizacją sklepu internetowego klienta, który początkowo działał w domyślnych ustawieniach i nie miał żadnej konfiguracji pod względem SEO. Strona sklepu posiadała wiele kategorii, ale brakowało im opisów oraz niezbędnych ustawień, takich […]
Blog
Sporo osób wciąż nie zdaje sobie sprawy z najnowszych regulacji w kontekście plików cookies oraz powiązanych z nimi przepisami prawnymi. Jeżeli prowadzisz stronę internetową dla swojego biznesu, być może słyszałeś o dyrektywie o prywatności i łączności elektronicznej (ePrivacy) z 2002 roku oraz RODO, która reguluje korzystanie z cookies i przetwarzanie danych osobowych. Od stycznia 2023 […]
W dzisiejszym, coraz bardziej cyfrowym świecie, reklama odgrywa kluczową rolę w promocji firm i osiąganiu sukcesu online. Istnieje wiele platform reklamowych, które oferują różne możliwości i korzyści. Jednak dwie najpopularniejsze opcje, które często stają przed przedsiębiorcami, to Facebook Ads i Google Ads. Obie platformy mają swoje unikalne cechy, które trzeba poznać, zaczynamy! Facebook Ads to […]
Sklep internetowy to obecnie jedna z najpopularniejszych form prowadzenia biznesu. Jednak samo posiadanie dobrze zorganizowanego i przejrzystego sklepu nie wystarcza, aby przyciągnąć nowych klientów i zwiększyć sprzedaż. W obliczu silnej konkurencji konieczne jest wykorzystanie różnych taktyk marketingowych, w tym strategii content marketingowej. W tym artykule przedstawimy kilka sposobów, jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym, wykorzystując […]
Ostatnio rozwijająca się technologia i dynamiczny rozwój internetu sprawiają, że SEO jest bardzo ważnym elementem marketingu internetowego. Wiele firm korzysta z już strategii SEO i stale doskonali swoje działania w tym zakresie. W tym wpisie opowiemy o kilku najważniejszych trendach SEO, które warto uwzględnić w 2023 roku. Zaczynamy! Wyszukiwanie głosowe Wyszukiwanie głosowe jest coraz […]
WordPress jest jednym z najpopularniejszych systemów CMS. Jest przyjazny i intyuicyjny w obsłudze ale czasem, jak w przypadku wielu tego typu narzędzi, możemy napotkać problemy techniczne. W tym artykule omówimy trzy najczęstsze problemy, z którymi użytkownicy WordPressa się borykają oraz jak je rozwiązać! Nie można połączyć się z bazą danych Jednym z najczęstszych problemów z […]
W dzisiejszych czasach, żeby odnieść sukces w biznesie, nie wystarczy jedynie oferować dobrych produktów czy usług. Ważne jest, aby dobrze poznać swoją grupę docelową i dostosować ofertę do jej potrzeb i preferencji. Dlatego tak ważna jest znajomość buyer persony, a ten wpis dostarczy Ci samych konkretnych informacji na jej temat! Czym jest buyer persona? Buyer […]
Czy copywriting jest ważny? Zdecydowanie! Odpowiednie komunikaty, przekaz i charakter Twojej marki zawarte w tekście powinien być integralną częścią całego Twojego marketingu. Copywriting z reguły kojarzy nam się z tworzeniem wpisów blogowych, opisów na stronę czy ofert sprzedażowych. Jeśli prowadzisz profile w Social Media dla Twojej firmy, warto, żebyś wiedział, że zasady copywritingu obowiązują także […]
Sporo właścicieli marek zastanawia się, jak poprawnie podejść do tematu content marketingu. Przedstawiamy Ci dobre praktyki i garstkę cennych wskazówek, które posłużą Ci jako pierwszy przewodnik w podróży z Twoimi działaniami content marketingowymi. Do dzieła!
Mogłoby się wydawać, że do końca czerwca jest jeszcze mnóstwo czasu, jednak Google Analytics 4 warto mieć wdrożone wcześniej. Google nie czeka, aż wszystkie strony będą miały nowe kody, będzie tworzył GA4 wszystkim, którzy korzystają z Universal Analytics. Sprawdziliśmy, czy warto czekać na Google, czy lepiej już teraz wdrożyć Google Analytics 4 samemu. A jak […]