Blog

/Blog

E-commerce jako szansa dla przedsiębiorczych kobiet

Handel online w Polsce rozwija się niezwykle dynamicznie. Według raportu „Barometr e-commerce” ponad 80 proc. właścicieli sklepów internetowych jest zadowolonych z prowadzonego przez siebie biznesu. E-sklepy prowadzi bardzo wiele kobiet i jak się wydaje, taka forma działalności gospodarczej jest optymalnym rozwiązaniem dla pań,

Storytelling – jak skutecznie zbudować dobrą historię?

Sztuka opowiadania historii, czyli storytelling, to umiejętność świadomego budowania relacji poprzez oddziaływanie na wyobraźnię i emocje obiorcy za pomocą opowieści. Takiej, która intryguje, bawi, uczy, ale przede wszystkim wciąga i niesie jakąś wartość. Jak stworzyć historię, aby skutecznie budować za jej pomocą wizerunek marki?

Zasięg organiczny na Facebooku – mity i sposoby jego zwiększania

Facebook to niezwykle dynamiczny portal społecznościowy, a z perspektywy wielu osób raczej platforma marketingowa o ogromnym zasięgu i potencjale sprzedażowym. Wielu z nas legitymuje się znajomością jego algorytmów, mechanizmów działania czy „podejmowania decyzji”, a mimo to wiele mitów wciąż krąży w sieci i miesza w głowach mniej doświadczonym właścicielom profili firmowych.

Blog firmowy - dlaczego warto go prowadzić?

Blog firmowy – dlaczego warto go prowadzić?

Blog firmowy to jedno z najbardziej skutecznych narzędzi content marketingowych. Stanowi on bardzo ważny kanał komunikacyjny z klientem oraz partnerami biznesowymi. Profesjonalne i merytoryczne treści stanowią dla odbiorcy wartość, po którą chętnie sięga i z którą chce być na bieżąco.

kryzys Faceeboka chroń swoje dane osobowe

Facebook czy #FaceBlock?

 

#FaceBlock #DeleteFacebook #CambridgeAnalityca #KryzysWSocialMediach – marcowa afera dotycząca wycieku danych do firmy doradczej Cambridge Analityca nie została zamieciona pod dywan. Minął już ponad miesiąc, sprawa się ciągnie, przesłuchania Marka Zuckerberga trwają, ilość kont facebookowych topnieje z dnia na dzień – czy to koniec Facebooka?