Blog

/Blog

Jak stworzyć idealne logo dla firmy?

Logo to wizytówka każdej firmy i to właśnie z nim kojarzymy daną markę. Dobrze dobrane skutecznie przyciąga uwagę, a na jego widok nasuwają się konkretne skojarzenia. Jak jednak je zaprojektować, aby zostało zapamiętane? W dzisiejszym wpisie przedstawimy kilka wskazówek, dzięki którym to zadanie z pewnością stanie się łatwiejsze.

E-commerce jako szansa dla przedsiębiorczych kobiet

Handel online w Polsce rozwija się niezwykle dynamicznie. Według raportu „Barometr e-commerce” ponad 80 proc. właścicieli sklepów internetowych jest zadowolonych z prowadzonego przez siebie biznesu. E-sklepy prowadzi bardzo wiele kobiet i jak się wydaje, taka forma działalności gospodarczej jest optymalnym rozwiązaniem dla pań,

Storytelling – jak skutecznie zbudować dobrą historię?

Sztuka opowiadania historii, czyli storytelling, to umiejętność świadomego budowania relacji poprzez oddziaływanie na wyobraźnię i emocje obiorcy za pomocą opowieści. Takiej, która intryguje, bawi, uczy, ale przede wszystkim wciąga i niesie jakąś wartość. Jak stworzyć historię, aby skutecznie budować za jej pomocą wizerunek marki?

Zasięg organiczny na Facebooku – mity i sposoby jego zwiększania

Facebook to niezwykle dynamiczny portal społecznościowy, a z perspektywy wielu osób raczej platforma marketingowa o ogromnym zasięgu i potencjale sprzedażowym. Wielu z nas legitymuje się znajomością jego algorytmów, mechanizmów działania czy „podejmowania decyzji”, a mimo to wiele mitów wciąż krąży w sieci i miesza w głowach mniej doświadczonym właścicielom profili firmowych.

Wyprawa na Elbrus

Elbrus jest szczytem Kaukazu o wysokości 5643 m n.p.m. i zaliczany jest do Korony Ziemi jako najwyższy szczyt Europy. W dniu 27 kwietnia 2019 roku siedmioosobowa grupa Idymy.pl wyruszyła w podróż do Rosji, aby zdobyć Elbrus. Nie można nie wspomnieć,