Pozycjonowanie / SEO

Home / Oferta / Pozycjonowanie / SEO

Lepsza widoczność w Google

Wykonane przez nas pozycjonowanie stron internetowych  spowoduje, że z drugiej, trzeciej, a nawet czwartej strony wyników wyszukiwania Google wskoczysz w top. Odpowiedzią na problem niskich pozycji jest pozycjonowanie stron www. To połączenie działań, których celem jest podniesienie pozycji Twojej strony w wyszukiwarce internetowej. Dzięki temu zyskasz klientów z ruchu organicznego (bezpłatnego).

Optymalizacja strony www

SEO (ang.) Search Engine Optymalization to proces dostosowania witryny internetowej do potrzeb wyszukiwarek, takich jak Google czy Bing. Optymalizacja, którą wprowadzimy na stronie, pozwoli robotom wyszukiwarek dokładnie rozpoznać, jaki jest główny przekaz strony internetowej. Efektem tego, będzie wyświetlenie jej w organicznych wynikach wyszukiwania na frazę, jaką wpisał użytkownik. To pierwszy etap pozycjonowania, po którym można wykonać kolejne działania podnoszące widoczność w wyszukiwarkach.

Stosujemy kompleksowe podejście do każdego projektu

Pracę z Tobą podzielimy na następujące etapy:

01.

Strategia

Analizujemy brief, robimy audyt, planujemy działania, liczymy koszty

02.

Projekt

Robimy research, zbieramy dane, tworzymy makietę, dobieramy szatę graficzną

03.

Realizacja

Stawiamy stronę, projektujemy grafiki, piszemy treści, optymalizujemy SEO, wdrażamy SEM

04.

Wsparcie

Zapewniamy pomoc techniczną, tworzymy instrukcje, robimy szkolenia, przesyłamy raporty

Pozycjonowanie jako działania SEM

SEM (ang.) Search Engine Marketing to działanie, które ma na celu nie tylko zwiększenie ruchu na stronie, ale również ilości konwersji. Dzięki długim ogonom, wpisywanym przez świadomych użytkowników wyszukiwarek, możesz uzyskać najwartościowszy ruch na swoje stronie. To właśnie klienci, którzy rzeczywiście są zainteresowani Twoją usługą lub produktem i nie trafiają na witrynę przypadkiem. Odpowiednia optymalizacja oraz pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarkach są sposobem osiągnięcia konwersji, czyli celu tych działań w postaci nowych klientów Twojego biznesu.

Wyszukiwanie według lokalizacji

Różne osoby na tę samą frazę otrzymają inne wyniki wyszukiwania, ponieważ Google dostosowuje wyniki do lokalizacji internauty. Jeżeli działasz na rynku lokalnym, możesz na tym wiele skorzystać. Na Twoją stronę internetową będą trafiać osoby rzeczywiście zainteresowane Twoim produktem lub usługą, jest zatem większe prawdopodobieństwo, że z nich skorzystają. Co więcej, możesz umieścić swoją firmę na tzw. mapach Google, co spowoduje, że jeszcze łatwiej będzie do Ciebie trafić. Tym samym pozycjonowanie lokalne może przyciągnąć do Ciebie kolejnych klientów.

Analityka

Pomożemy Ci w implementacji analityki internetowej oraz zachowań użytkowników, którzy odwiedzają Twoją stronę www. Dzięki niej dowiesz się m.in. co interesuje Twoich potencjalnych klientów. Wnikliwa analityka sieciowa prowadzi do wyciągnięcia konkretnych wniosków marketingowych. W ten sposób można zwiększyć zainteresowanie produktami lub usługami, którymi się zajmujesz. Wielu marketingowców zapomina, że to jeden z lepszych sposobów na analizowanie efektów podejmowanych działań.

Pozyskiwanie linków

Czasy, kiedy pozycjonowanie strony www odbywało się z wykorzystaniem automatów dodających linki do katalogów stron tworzących profile i posty na forach internetowych, bezpowrotnie minęły. Jeśli chcesz osiągnąć wysoką, stabilną pozycję w organicznych wynikach wyszukiwania, należy postawić na jakość, a nie ilość pozyskiwanych linków. Ważne jest również zdywersyfikowanie źródeł pochodzenia linków i podjęcie wszelkich działań, mających na celu przekonanie pracownika Google SQT, że linki te zostały utworzone przez zwykłych użytkowników.

Audyt SEO

Nasi specjaliści przebadają podstawowe czynniki mające wpływ na wynik osiągany w wyszukiwarce Google. Tego typu audyt jest tylko wstępnym badaniem poprzedzającym pełną analizę. Pozwoli nam jednak ocenić jeszcze przed rozpoczęciem prac i inwestycji w pozycjonowanie oraz pozostałe działania marketingowe, co wymaga naprawy na Twojej stronie lub w Twoim sklepie internetowym.

Badanie zachowań użytkowników

Gdy obsługujemy Twoją stronę www, aplikację czy sklep, uważnie obserwujemy liczbę odwiedzających oraz ich zachowania na stronie. Używamy profesjonalnych narzędzi przygotowanych specjalnie do tego celu, takich jak Mixpanel, Openwebtracker lub Google Analitycs. Zbieramy również dane, które użytkownicy pozostawili, a także ich komentarze i informacje zwrotne. Te ostatnie pozwalają nam na bieżąco korygować ewentualne potknięcia. Wiemy, że dzięki wykorzystywanym narzędziom możemy obiektywnie ocenić podejmowane działania, kontynuując lub modyfikując je, gdy zajdzie taka potrzeba.

Potrzebujesz działań interaktywnych na najwyższym poziomie?

Jesteśmy gotowi, aby sprawdzić Twoje potrzeby