Analiza działań na profilu klienta
W prowadzeniu działań na portalu społecznościowym typu Facebook czy LinkedIn, podobnie jak przy prowadzeniu strony internetowej, niezwykle istotnym elementem jest analiza ruchu, jaki się na nim odbywa. Prowadząc dla Ciebie fanpage firmowy, nie zapominamy o stałym kontrolowaniu naszych działań oraz ich udoskonalaniu. Za pomocą różnorodnych narzędzi profesjonalnie analizujemy ruch, który odbywa się na profilach w mediach społecznościowych. Dzięki temu Twoja marka będzie zyskiwać na popularności.
Treści zachęcające do interakcji
Prowadzenie kampanii w mediach społecznościowych opieramy na publikowaniu ciekawych tekstów oraz grafik związanych z profilem działania Twojej firmy. Na takich portalach docieramy dla Ciebie do osób, które stanowią grupę docelową Twojej firmy. Dzięki profilom możemy stale rozszerzać grono, do którego trafia proponowana przez Ciebie oferta oraz sprawiać, że osoby te staną się Twoimi stałymi klientami. Wiemy dokładnie, kto i w jaki sposób korzysta z danego portalu i z Twojego profilu w danym medium społecznościowym.