Audyty

Home / Oferta / Audyty

Audyt online

Nie musisz ruszać się z Twojej firmy, aby sprawdzić, jak Twoja strona jest przygotowana pod kątem pozycjonowania i funkcjonalności. Zleć nam wykonanie audytu online, a my wszystko przygotujemy i przedstawimy Ci wyniki w najwygodniejszy dla Ciebie sposób. Dostaniesz pełny raport na maila, a także możliwość konsultacji – przez komunikator online, telefon lub na żywo w Twojej lub naszej siedzibie. Aby dać pełen obraz jakości badanej strony oba audyty SEO i UX można łączyć, ale można je również wykonać oddzielnie.

Audyt SEO

Chcesz, by Twoja strona www była wysoko w wyszukiwarce internetowej, a klienci interesowali się oferowanymi przez Ciebie produktami lub usługami? Zleć nam audyt SEO. Sprawdzimy, czy Twoja witryna jest zgodna z wytycznymi Google oraz co można na niej zrobić, aby mogła osiągnąć wyższe pozycje na wybrane frazy. Audyt pozycjonowania pomoże Ci sprawdzić skuteczność dotychczasowych działań i wyznaczy kierunek koniecznych innowacji.

Stosujemy kompleksowe podejście do każdego projektu

Pracę z Tobą podzielimy na następujące etapy:

01.

Strategia

Analizujemy brief, robimy audyt, planujemy działania, liczymy koszty

02.

Projekt

Robimy research, zbieramy dane, tworzymy makietę, dobieramy szatę graficzną

03.

Realizacja

Stawiamy stronę, projektujemy grafiki, piszemy treści, optymalizujemy SEO, wdrażamy SEM

04.

Wsparcie

Zapewniamy pomoc techniczną, tworzymy instrukcje, robimy szkolenia, przesyłamy raporty

Audyt UX

Strona www powinna spełniać konkretny cel. Jej zadaniem jest zachęcenie klienta do podjęcia odpowiednich działań,  np. dokonania zakupu, wypełnienia formularza kontaktowego, kontaktu telefonicznego. Jednym słowem trzeba doprowadzić do konwersji. Najprostszym sposobem, by osiągnąć cel i zwiększyć zyski firmy jest audyt UX. Czasem niewielkie zmiany w wyglądzie strony mogą mieć ogromne znaczenie.

Drobne zmiany, duże efekty

Pamiętaj, że nigdy nie jest tak dobrze, że nie mogłoby być lepiej. Zleć nam audyt SEO i UX i sprawdź, co jeszcze można zrobić dla Twojej strony internetowej. Dostaniesz konkretne wskazówki na to, jakie działania warto podjąć i czego ewentualnie jeszcze brakuje na Twojej stronie www. Dzięki temu nie będziesz musiał wgryzać się w zawiłości tych procesów i samodzielnie, na ślepo szukać błędów.

Przebieg audytu SEO

Audyt SEO jest kluczowym procesem w dokładnym określeniu jakości strony pod kątem pozycjonowania. Pozwala na analizę strony w wymiarze technicznym i dostosowanie jej do algorytmu wyszukiwarki Google. Pomaga znaleźć niedociągnięcia i błędy, które utrudniają pojawienie się w topach. W grę wchodzi też prześwietlenie kodu źródłowego strony. Dobrze przeprowadzony audyt umożliwia wyciągnięcie konstruktywnych wniosków i pozyskanie nowych użytkowników.

Znaczenie audytu SEO

Świadomość niedociągnięć i błędów pozwala na poprawę strony. Optymalizacja witryny pozwoli na pozyskanie większej liczby zadowolonych użytkowników i jej lepsze „postrzeganie” przez roboty Google. To także przygotowanie strony na działania związane z ewentualnym pozycjonowaniem. W dłuższej perspektywie pomoże osiągnąć założone wcześniej cele biznesowe i zdobyć pozycję lidera w branży.

Wzrost współczynnika konwersji

Jeśli nie wiesz, czemu Twoja strona nie osiąga pożądanych wyników lub po prostu chcesz zarabiać więcej, zdecyduj się na audyt SEO. Każdy nowy użytkownik odwiedzający stronę przybliża do zwiększenia współczynnika konwersji. Do audytu dołączamy obszerny raport, w którym wskazujemy obszary wymagające poprawy.

Audyt UX

Audyt User Experience jest sprawdzeniem zoptymalizowania strony pod kątem jej użyteczności. Strona, aby przynosiła zamierzone efekty powinna być odpowiednio zaprojektowana. Żeby strona przyciągała jak największą liczbę użytkowników, musi być funkcjonalna i praktyczna, a także posiadać odpowiednią strukturę. Ważnym elementem jest treść przyciągająca uwagę i dobra nawigacja. Chodzi o to, by użytkownik nie miał problemów, by odnaleźć informacje, których szuka i wykonał określoną akcję. Jeśli strona będzie źle przygotowana i mało przejrzysta, potencjalny klient skorzysta z ofert konkurencji.

Potrzebujesz działań interaktywnych na najwyższym poziomie?

Jesteśmy gotowi, aby sprawdzić Twoje potrzeby