Marketing Szeptany

Marketing Szeptany - NIECH MÓWIĄ O TWOJEJ FIRMIE CZĘSTO, GŁOŚNO I POZYTYWNIE

Marketing szeptany

W prosty i skuteczny sposób dotrzyj do swoich odbiorców, poprzez pokazanie się jako ekspert na forach internetowych czy portalach, gdzie mogą pojawiać się Twoi klienci. Masz złe opinie w internecie? Z nami możesz zmienić swój wizerunek, a co za tym idzie, zyskasz zaufanie swoich potencjalnych klientów. Daj innym poczytać o Twojej działalności.

Bądź na bieżąco z tym, co mówią

Nierzadko na forach internetowych pojawiają się wątki, w których warto przedstawić swoją firmę. Dlatego będziemy dla Ciebie wyszukiwać takich miejsc, rozwijać tam dyskusję i zachęcać do podzielenia się pozytywną opinią na temat Twojej firmy. Pamiętaj, że w internecie ważne jest, żeby mówili o firmie pozytywnie, ponieważ negatywne komentarze mogą przynieść odwrotne skutki. Będziemy dbać więc o Twój wizerunek.

Oceny na różnych portalach

Obecnie klienci zwracają uwagę na to, jak oceniana jest firma, z którą zamierzają współpracować. Zadbamy o to, żeby w internecie pojawiały się w wielu miejscach rzetelne oceny Twojej działalności, a pomoże na w tym właśnie marketing szeptany. Jeśli zdecydujesz się na współpracę z nami, nie spotka Cię kryzys w postaci szeregu fałszywych, negatywnych opinii na temat firmy.

Chcesz, by użytkownicy rozmawiali o Twoim produkcie lub usłudze?

Jak działa marketing szeptany?

Marketing szeptany to bardzo skuteczna forma reklamy, bo dociera bezpośrednio do zainteresowanych naszym produktem lub usługą użytkowników. Działa na zasadzie plotki lub polecenia tyle, że w świecie wirtualnym. Komentarze na forach internetowych, stronach sprzedażowych i blogach wzbudzają zaufanie internautów. Marketing szeptany w naszym wykonaniu nie polega na umieszczaniu postów czy komentarzy z ofertą. Wątki tworzone są w celu wzbudzenia naturalnego zainteresowania potencjalnych klientów, prowadzą do wzrostu ruchu na stronie. Można więc powiedzieć, że linki są w tym przypadku jedynie dodatkiem.

Użytkownicy ufają opiniom w sieci

Jeśli Twoi klienci szukają odpowiedniego produktu w internecie, najczęściej stykają się z opiniami innych użytkowników. Mają do nich dużo większe zaufanie niż do opisów produktowych na docelowej stronie internetowej. Wynika to m.in. z faktu, że tego typu posty wyglądają naturalnie. Ich styl i język jest dopasowany do wypowiedzi pozostałych internautów.

Potrzebujesz audytu SEO strony www?

KOMPLEKSOWA OBSŁUGA SM

KOMPLEKSOWA OBSŁUGA SM

FACEBOOK ADS

FACEBOOK ADS

CONTENT MARKETING

CONTENT MARKETING

COPYWRITING

COPYWRITING