Toyota Ja Now An

//Toyota Ja Now An
Project Details

Category:

Client: Toyota Ja Now An

Project Description

www.pewnyautomobil.pl

Wyzwania:

Wzrost widoczności w wyszukiwarce Google, zwiększenie ruchu na stronie, uświadamianie klientów na temat korzyści wynikających z zakupu używanych samochodów w autoryzowanym komisie.

Sytuacja wyjściowa

Na początku współpracy 4 z 35 kluczowych fraz było w top 10 (11,43%). Miesięczna ilość sesji wynosiła 368, ilość użytkowników była na poziomie 159, a ilość odsłon – 1935.

Nasze działania

– Optymalizacja strony w celu zwiększenia jej widoczności w internecie
– Tworzenie i publikacja wartościowego contentu celem zwiększenia ruchu na stronie i ukazania korzyści wynikających z korzystania ze sprawdzonych komisów samochodowych.
– Dbanie o wizerunek marki w sieci poprzez bieżącą analizę pojawiających się informacji w social media i na forach społecznościowych.

Efekty:

Sesje wzrosły o 360%
Ilość użytkowników o 586%
Ilość nowych sesji podwyższyła się o 32%
Współczynnik odrzuceń spadł o 37%

W top 10 znalazły się 33 z 35 kluczowych fraz.


 

www.serwistoyoty.pl

Wyzwania:

Zwiększenie ruchu na stronie,  wzrost pozycji w wyszukiwarce Google, zachęcenie klientów do korzystania z serwisu ASO.

Sytuacja wyjściowa

Na stronie www był bardzo mały ruch. Odnotowaliśmy jedynie 10 sesji miesięcznie, średnia ilość odsłon wynosiła 29, a sesje trwały średnio 1 min. 15 sek. Na początku współpracy tylko 3 frazy z 34 były w top 10.

Nasze działania

Optymalizacja witryny internetowej, która miała na celu wzrost widoczności w wyszukiwarce Google.
Publikacje content marketingowe – ich celem było zwiększenie zaufania do marki, uświadomienie korzyści wynikających z serwisowania samochodów w ASO, wzrost ruchu na stronie.
Dbanie o dobry wizerunek firmy poprzez kontrolę wpisów na forach społecznościowych i w social media.
W najbliższy czasie planujemy:
– wysyłkę mailingu i reklamę typu PPC celem pozyskania nowych klientów,
kampanie remarketingowe, by dotrzeć do klientów, którzy wcześniej odwiedzili witrynę.

Efekty:

Sesje wzrosły z 10 do 153, tj. o 1430%
Czas trwania sesji podwyższył się o 6,27%
Odsłony wzrosły o 1324,14%

Odnotowaliśmy wzrost fraz w wynikach co najmniej o kilka pozycji, a większość fraz kluczowych pojawiła się w top 10. Na koniec marca 2016 na pierwszej stronie wyszukiwarki znalazło się 39 z 44 fraz, czyli 88,64%.