Szkody powypadkowe

//Szkody powypadkowe
Project Details

Category:

Client: Szkody powypadkowe

Project Description

Wyzwania:

Zwiększenie ilości odsłon, a także wzrost widoczności w wyszukiwarce Google.

Sytuacja wyjściowa:

Na początku współpracy było 63 sesji, których średni czas trwania wynosił 1 min. 5 sek. Miesięcznie witryna miała 101 odsłon. W top 10 nie było żadnej z 34 kluczowych fraz.

Nasze działania:

Kampanie content marketingowe – ich celem było dotarcie do potencjalnych klientów poprzez uświadamianie, że w razie wypadku lub kolizji na drodze mogą skorzystać z pomocy zewnętrznej firmy. Celem tworzenia i dystrybuowania wartościowych artykułów było również zwiększenie ruchu na stronie.
Analiza wizerunku firmy w internecie poprzez śledzenie pojawiających się na temat marki wpisów i szybka reakcja na zapytania.
W najbliższym czasie planujemy:
– pozyskanie użytkowników, którzy odwiedzili stronę www poprzez kampanie remarketingowe
– reklamy typu PPC celem dotarcia do nowych klientów

Efekty:

Ilość użytkowników o 144%
Ilość sesji wzrosła o 105%
Odsłony zwiększyły się 178%
Współczynnik odrzuceń zmalał o 16%
Ilość nowych sesji wzrosła o 15%

W top 10 znalazło się 39 z 44 kluczowych fraz, czyli 88,64%.