Silesia Ubezpieczenia

/, Web design/Silesia Ubezpieczenia
Project Details

Category: ,

Client: Silesia Ubezpieczenia

Project Description

Wyzwania:

Zwiększenie ilości zapytań i współczynnika konwersji na stronie, wzrost widoczności w wyszukiwarce Google.

Sytuacja wyjściowa:

W początkowym okresie współpracy 7 na 30 kluczowych fraz było w top 10. Ilość miesięcznych sesji wynosiła 72, stronę odwiedzało niecałe 50 użytkowników, a współczynnik odrzuceń wynosił przeszło 80%. Również średni czas trwania sesji nie był najlepszy, bo wynosił zaledwie 5 sek.

Nasze działania:

– Optymalizacja i przebudowa strony www celem zwiększenia konwersji i ruchu na stronie.
– Artykuły content marketingowe, których celem był wzrost ruchu na stronie, a także pokazanie zalet wynikających z korzystania z multiagencji ubezpieczeniowych.
– Dbanie o pozytywny wizerunek marki w sieci poprzez kontrolę pojawiających się wpisów w internecie.

Efekty:

Liczba użytkowników wzrosła z 48 na 752 (tj.1466,67%)
Ilość sesji wzrosła z 72 na 798 (tj. 1008,33%)
Ilość odsłon zwiększyła się ze 111 na 2291
Współczynnik odrzuceń zmalał o 57%

Ilość fraz, które znalazły się w top 10 to 70 z 94 (74,47%). Po optymalizacji witryny ilość odsłon zakładki „kontakt” wzrósł w ciągu miesiąca do 505 odsłon.