Project Description
Wyzwania:
Zwiększenie ilości zapytań i współczynnika konwersji na stronie, wzrost widoczności w wyszukiwarce Google.
Sytuacja wyjściowa:
W początkowym okresie współpracy 7 na 30 kluczowych fraz było w top 10. Ilość miesięcznych sesji wynosiła 72, stronę odwiedzało niecałe 50 użytkowników, a współczynnik odrzuceń wynosił przeszło 80%. Również średni czas trwania sesji nie był najlepszy, bo wynosił zaledwie 5 sek.
Nasze działania:
– Optymalizacja i przebudowa strony www celem zwiększenia konwersji i ruchu na stronie.
– Artykuły content marketingowe, których celem był wzrost ruchu na stronie, a także pokazanie zalet wynikających z korzystania z multiagencji ubezpieczeniowych.
– Dbanie o pozytywny wizerunek marki w sieci poprzez kontrolę pojawiających się wpisów w internecie.
Efekty:
Ilość fraz, które znalazły się w top 10 to 70 z 94 (74,47%). Po optymalizacji witryny ilość odsłon zakładki „kontakt” wzrósł w ciągu miesiąca do 505 odsłon.