Pryzmat Optyka

/, SMM, Web design/Pryzmat Optyka
Project Details

Category: , ,

Client: Pryzmat Optyka

Project Description

Wyzwania:

Stworzenie i optymalizacja strony www,  wzrost widoczności w wyszukiwarce Google.

Sytuacja wyjściowa:

W początkowym okresie współpracy, po stworzeniu i optymalizacji witryny, miesięczna ilość sesji wyniosła 111, a ilość użytkowników odwiedzających stronę była na poziomie 94. Średni czas sesji liczył 1 min. 39 sek. 2 na 10 kluczowych fraz (20%) znalazły się w top 10.

Nasze działania:

– Tworzenie i publikacja wartościowych artykułów celem zwiększenia ruchu na stronie i wzrostu świadomości na temat marki.
– Optymalizacja i kreacja graficzna strony została przeprowadzona, by zwiększyć współczynnik konwersji i dotrzeć do potencjalnych klientów.
– Dbanie o wizerunek marki w internecie, śledzenie pojawiających się w sieci wpisów i w razie potrzeby interakcja.
– Prowadzenie kanałów social media w celu zwiększenia rozpoznawalności marki, a także wzrostu ruchu na stronie firmowej.

Efekty:

Ilość sesji wzrosła o 161,26%
Ilość użytkowników zwiększyła się o 146,81%
Odsłony podwyższyły się o 162,62%.
Współczynnik odrzuceń zmalał o 25,67%

W top 10 znalazło się 12 z 13 kluczowych fraz (92,31%). Wzrósł ruch prowadzący z social media. Pojawiły się komentarze i recenzje na firmowym profilu na Facebooku co znacznie zwiększyło zaufanie klientów do firmy.