MalaMi

/, SMM/MalaMi
Project Details

Category: ,

Client: MalaMi

Project Description

Wyzwania:

Zwiększenie ruchu w sklepie internetowym i pozyskanie nowych klientów, wzrost widoczności witryny w wyszukiwarce internetowej.

Sytuacja wyjściowa:

Na początku współpracy było 1067 sesji miesięcznie, 908 użytkowników, 3176 odsłon. 2 z 26 fraz (7,69%) było widocznych na pierwszej stronie wyszukiwarki.

Nasze działania:

– Optymalizacja strony zgodnie z wytycznymi Google w celu zwiększenia widoczności w wyszukiwarce internetowej.
– Publikacje content marketingowe celem zwiększenia świadomości na temat marki i dotarcia do potencjalnych klientów, a także wzrost świadomości na temat brandu.
– Śledzenie i analiza wpisów na temat firmy w internecie, a w razie potrzeby – szybka reakcja.

Efekty:

Ilość użytkowników wzrosła o 63,22%
Ilość sesji zwiększyła się o 72,07%
Odsłony podwyższyły się o 134,76%
Sprzedaż w sklepie od momentu jego wdrożenia (stycznia 2015) zwiększyła się o 93,3%