Project Description
Wyzwania:
Stworzenie witryny internetowej i jej optymalizacja, wzrost widoczności w sieci, pozyskiwanie potencjalnych klientów.
Sytuacja wyjściowa:
Brak strony internetowej, usługi były sprzedawane jedynie stacjonarnie. W początkowym okresie od momentu uruchomienia sklepu ilość sesji wynosiła 180, było 165 użytkowników i 442 odsłony. Tylko 1 z 13 kluczowych fraz znalazła się na pierwszej stronie wyszukiwarki Google.
Nasze działania:
– Stworzenie i optymalizacji witryny zgodnie z wytycznymi Google.
– Analiza UX strony internetowej, która miała na celu osiągnięcie wysokiego współczynnika konwersji.
– Tworzenie wartościowych artykułów w celu zwiększenia ruchu na stronie www, a także pokazania korzyści wynikających z zamówienia tóg przez internet.
– Dbanie o wizerunek firmy w sieci.
Efekty:
13 z 13 kluczowych fraz weszło do top 10.