Dr. Spil

/, SMM, Web design/Dr. Spil
Project Details

Category: , ,

Client: Dr. Spil

Project Description

spil.pl

spil-detskehriste.cz

Wyzwania:

Zwiększenie widoczności w internecie, pozycjonowanie strony na rynek europejski, optymalizacja strony www,  wzrost współczynnika konwersji, zwiększenie ruchu na stronie.

Sytuacja wyjściowa

Na początku współpracy żadna z kluczowych fraz nie była widoczna na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Ilość sesji w miesiącu wynosiła 449, było 2018 odsłon. Ilość użytkowników była na poziomie 365.

Nasze działania:

– Optymalizacja strony spil.pl w celu zwiększenia widoczności w wyszukiwarce internetowej.
Analiza witryny spil.pl pod kątem UX i stworzenie nowej kreacji graficznej. Działania miały na celu zwiększenie współczynnika konwersji.
– Wejście na rynek europejski poprzez stworzenie i pozycjonowanie stron w językach czeskim, słowackim, węgierskim.
– Publikacja artykułów content marketingowych w celu wzrostu ruchu na stronach, a także budowania świadomości marki.
– Został założony fanpage na Facebooku, aby w ten sposób komunikować się z potencjalnymi klientami, ale również zwiększać obecność marki w świecie wirtualnym. Zostało założone także firmowe konto w Google+, aby każdy mógł zrecenzować firmę, a przy tym również komunikować się przez ten kanał.

Efekty:

Czas trwania sesji wzrósł o 15,31%
Ilość sesji zwiększyła się o 168,37%
Odsłony podwyższyły się o 109,12%
Ilość użytkowników wzrosła o 130,96%

4 z 16 fraz znalazły się w top 10. Wzrosła obecność marki w social media, od początku współpracy liczba polubień fanpage’a na Facebooku wzrosła do 371 i ciągle rośnie, fani zaczęli się też angażować pod postami w postaci polubień, reakcji i udostępień. Dzięki obecności w Google+ klienci mogą szybko zobaczyć realizacje, jak również siedzibę na mapach Google.