Project Description
Wyzwania:
Wzrost widoczności w Google i zwiększenie ruchu na stronie, a także budowanie pozytywnego wizerunku w internecie.
Sytuacja wyjściowa:
Na początku współpracy zaledwie 5 na 23 kluczowych fraz było w top 10. Miesięczna ilość sesji wynosiła 1595, użytkowników było 1373, a odsłon 5431.
Nasze działania:
– Optymalizacja strony www zgodnie z wytycznymi Google celem zwiększenia widoczności w wyszukiwarce internetowej.
– Analiza UX i stworzenie kreacji graficznej witryny w celu zwiększenia współczynnika konwersji.
– Tworzenie i publikacja wartościowych artykułów celem wzrostu ruchu na stronie, a także budowanie świadomości na temat marki w internecie.
– Dbanie o wizerunek firmy poprzez monitorowanie wpisów, komentarzy i opinii na temat firmy, a w razie potrzeby szybka reakcja na ewentualne zapytania.
Efekty:
W top 10 znalazły się 22 z 35 kluczowych fraz (62,85%).