Project Details

Client: Bio-Clinic

Project Description

Wyzwania:

Wzrost widoczności w wyszukiwarce internetowej, zwiększenie ruchu na witrynie internetowej, pozyskanie potencjalnych klientów poprzez social media.

Sytuacja wyjściowa:

Na początku współpracy miesięcznie odnotowaliśmy 683 sesji, 1842 odsłony, 514 użytkowników. 31% kluczowych fraz, tj. 49 ze 158 było w top 10.

Nasze działania:

– Optymalizacja witryny, która miała na celu zwiększenie widoczności w sieci.
– Publikacja wartościowych artykułów na temat marki i usług kosmetycznych w celu zwiększenia ruchu, a także wzrostu świadomości użytkowników.
– Dbanie o pozytywny wizerunek firmy w sieci poprzez śledzenie pojawiających się wpisów na temat firmy.

Efekty:

Liczba użytkowników wzrosła o 157,98%
Ilość sesji zwiększyła się o 148,02%
Odsłony podwyższyły się o 167,54%
Współczynnik odrzuceń zmalał o 4,19%

W top 10 znalazło się 90 ze 158 (57%) kluczowych fraz.