Usuwanie Kary Google

//Usuwanie Kary Google

Kary Google, filtry Google nakładane na strony, jak zdjąć karę Google.

Nieuczciwe praktyki agencji marketingu internetowego doprowadziły do nałożenia kary google ? Wyszukiwarka zaczęła baczniej przyglądać się działaniom dążącym do wpływania na algorytm nie dozwolonymi metodami. Wszelkie nieuczciwe praktyki skutkują karami google, przez które Twoja strona może w ogóle nie wyświetlać się w wyszukiwarce. Z nami taka sytuacja jednak Ci nie grozi. A jeśli już wpadłeś, my wiemy jak zdjąć karę google.

Obawiasz się kar Google albo chcesz zdjąć filtr?

Dostałeś karę od Google? To nie koniec świata

Każda kara i filtr nałożona przez Google może być zdjęta. Jeśli więc Twoja strona została ukarana, pomożemy w wyjściu z filtra i powrocie do wysokich pozycji w wyszukiwarce, odpowiednimi działaniami. Jeśli obawiasz się, że prace Twojej agencji SEO nie do końca są prawidłowe, skontaktuj się z nami, wykonamy dla Ciebie audyt strony internetowej, dzięki któremu będziesz mógł zweryfikować prowadzone do tej pory działania.

kary google
Wysokie wyniki bez łamania zasad

Istnieje wiele możliwości, żeby strona internetowa wyświetlała się wysoko w wyszukiwarce, nie wszystkie są jednak uczciwe i zatwierdzone przez Google. Dlatego z nami masz pewność, że Google nie nałoży kary na Twoją stronę internetową, a wysokie pozycje będą efektem uczciwych działań. Jeżeli bowiem agencja będzie chciała szybko podnieść Twoją pozycję, może uciekać się do metod szczególnie potępianych przez Google. Co z tego, że witryna będzie wtedy wysoko i nawet pojawią się nowi klienci, skoro za chwilę otrzyma ona karę i nikt jej nie znajdzie w wyszukiwarce, a tym samym napływ klientów spadnie do zera.

Zapłacę za wynik... i mamy karę... dlaczego?

Najczęstszą przyczyną sięgania przez firmy po nieuczciwe praktyki jest ustalenie, że klient płaci agencji dopiero, gdy ta pojawi się na odpowiedniej pozycji w wyszukiwarce czyli w sumie za wyniki pozycjonowania. Agencji zależy, aby jak najszybciej otrzymać zapłatę i nie liczy się z konsekwencjami od Google. U nas nie znajdziesz modelu rozliczeń tylko za wyniki. Oczywiście, honorujemy model premiowania za wyniki, ale na tyle bezpieczny, by nie zagrażało to klientowi.

Darmowy audyt SEO

ANALITYKA

ANALITYKA

KAMPANIE ADWORDS

KAMPANIE ADWORDS

POZYCJONOWANIE

POZYCJONOWANIE

E-MAIL MARKETING

E-MAIL MARKETING