Blog

Home / Blog

Media społecznościowe zyskują coraz większą popularność. Dla większości osób social media to głównie Facebook czy Twitter. Mało która firma zauważyła marketingowy potencjał Instagrama, co jest niezrozumiałe, biorąc pod uwagę, że prowadzenie konta jest bardzo proste. Przydatne funkcje Instagrama Instagram jest to serwis społecznościowy, za pomocą którego użytkownicy mogą edytować zdjęcia, nakładać na nie filtry cyfrowe, […]

Czy tego chcemy, czy nie żyjemy w kulturze obrazkowej. Łatwiej czyta się nam tekst w gazecie, jeśli poprzeplatany jest ładnymi zdjęciami czy infografikami. Nie inaczej jest w Internecie. Na portalach społecznościowych publikacja bez dołączonego zdjęcia ma nikłe szanse na zwrócenie na siebie uwagi, a strona bez przykuwających uwagę fotografii zmniejsza swoje szanse na zainteresowanie klienta […]

Raporty – słowo wypowiadane w agencji na koniec każdego miesiąca. Budzące strach w każdym pracowniku, dające sygnał do przygotowania kolejnej kawy i zakupu napojów energetycznych. Tak bardzo nielubiane, a jednocześnie szalenie ważne. Oto przychodzi moment, w którym czas przedstawić klientowi efekt jego inwestycji. Wobec tego rodzi się pytanie – dlaczego tak często jest to bagatelizowane? […]

Copywriter to stosunkowo nowy zawód. Słownik poprawnej polszczyzny pod red. Andrzeja Markowskiego z 2008 r. tłumaczy słowo copywriter jako „osoba przygotowująca teksty ogłoszeń i reklam”. Obecnie jednak przytoczona definicja jest niewystarczająca. Dowiedz się, na czym naprawdę polega ta praca. Wraz z rozwojem internetu zwiększyło się zapotrzebowanie na różnego rodzaju treści. Przede wszystkim wynika to z […]

Może jeszcze niewielu z Was to widziało, ale najnowsza aktualizacja aplikacji Messenger dodała nam do użytku skaner kodu. Enigmatyczna nazwa zapewne wielu osobom kojarzy się z kodami QR. I zapewne właśnie z tej technologii wziął początek skaner Messengera. On jednak skanuje specjalne kody, dzięki którym szybciej możemy skontaktować się z wybraną osobą albo fanpagem. Taką […]

W życiu większości przedsiębiorców przychodzi moment, w którym biznes zaczyna kuleć, konkurencja rośnie w siłę, a obroty spadają. Rozpoczynają się wtedy poszukiwania najlepszego i najlepiej najtańszego rozwiązania. Pojawia się wtedy pojęcie pozycjonowania. Oferta agencji marketingowych jest tak duża, że zapada decyzja o zamieszczeniu ogłoszenia w jednym z popularnych portali. Niestety ogłoszenie, często z niewiedzy lub […]

Dzisiejszy tekst na bloga potraktujmy z lekkim przymrużeniem oka. Nie tyczy się on bowiem bezpośrednio marketingu internetowego co samych treści, czy jak kto woli contentu, który często jest używany nieumiejętnie. Przytaczam tu 8 najpopularniejszych, moim zdaniem błędów, które notorycznie się powtarzają. Warto się z nimi zapoznać tym bardziej, że w dobie powszechnego dostępu do internetu […]

Oczywistym jest, że dobór słów i tekstów jest rzeczą bardzo ważną, jednak nie mniej niż prezentacja, która zachęca do ich poznania. Co zrobić, aby teksty czytało się szybko, łatwo i przyjemnie? Zwróć uwagę na czytelność tekstu W utrzymaniu czytelności pomaga forma kroju, wraz z jej optymalizacją na potrzeby ekranu. Wybór kroju pisma jest niełatwym zadaniem. […]

Wiele osób nadal pozostaje nieświadomych, że każdą stronę internetową na świecie można w bardzo prosty sposób monitorować. Oczywiście chodzi tutaj o monitorowanie ruchu i zachowań użytkowników. Dla ogromnej liczby klientów agencji, zajmujących się marketingiem sieciowym czy nawet dla samych agencji, tego typu śledzenie pozostaje zagadnieniem wkładanym między „czarną magię”, a „rzeczami dla największych profesjonalistów”. Czy […]

19. edycja konferencji SEMcamp odbyła się 7 grudnia na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Chętnych do posłuchania 7 prelegentów oraz podyskutowania szeroko o marketingu internetowym było prawie 400. Tematy były mniej lub bardziej ciekawe, mnie najbardziej zainteresowały dwa z nich i postaram się je krótko przedstawić. E-mail marketing automation w praktyce. Była to czwarta prelekcja tego […]