Blog

/Blog

O DSA i mailingu słów kilka – XIX SEMcamp

19. edycja konferencji SEMcamp odbyła się 7 grudnia na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Chętnych do posłuchania 7 prelegentów oraz podyskutowania szeroko o marketingu internetowym było prawie 400. Tematy były mniej lub bardziej ciekawe, mnie najbardziej zainteresowały dwa z nich i postaram się je krótko przedstawić.

Jak pisać treści, które będą skuteczne?

Content Marketing to coś bez czego współczesny internet nie jest w stanie dobrze funkcjonować. To właśnie dobre i angażujące treści przyciągają użytkowników i zachęcają do zainteresowania się daną firmą lub produktem. Jak pisać, by odnieść sukces – m.in. tego dowiedzieliśmy się ze szkolenia prowadzonego przez Artura Jabłońskiego,

Geolokalizacja w wyszukiwarkach

Od kilkunastu lat świat przeżywa prawdziwą rewolucję informatyczną. Jeszcze niedawno nie do pomyślenia była sytuacja, w której właściwie z każdego miejsca, za pomocą małego urządzenia można dotrzeć do praktycznie nieograniczonych zasobów wiedzy. Dziś pozwala nam na to Internet oraz coraz szybszy rozwój technologii urządzeń mobilnych.

Newsletter a spam: jak nie przesadzić?

Wysyłanie maili jest bardzo popularnym narzędziem reklamowym wśród różnego rodzaju firm. Zaletami mailingu jest na pewno jego mały koszt, szybkość oraz możliwość dokładnego sprawdzenia skuteczności. Wiemy ile osób otworzyło danego maila a ile dodatkowo weszło z niego na stronę naszej firmy.