Blog

/Blog

O DSA i mailingu słów kilka – XIX SEMcamp

19. edycja konferencji SEMcamp odbyła się 7 grudnia na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Chętnych do posłuchania 7 prelegentów oraz podyskutowania szeroko o marketingu internetowym było prawie 400. Tematy były mniej lub bardziej ciekawe, mnie najbardziej zainteresowały dwa z nich i postaram się je krótko przedstawić.

Jak pisać treści, które będą skuteczne?

Content Marketing to coś bez czego współczesny internet nie jest w stanie dobrze funkcjonować. To właśnie dobre i angażujące treści przyciągają użytkowników i zachęcają do zainteresowania się daną firmą lub produktem. Jak pisać, by odnieść sukces – m.in. tego dowiedzieliśmy się ze szkolenia prowadzonego przez Artura Jabłońskiego,

Geolokalizacja w wyszukiwarkach

Od kilkunastu lat świat przeżywa prawdziwą rewolucję informatyczną. Jeszcze niedawno nie do pomyślenia była sytuacja, w której właściwie z każdego miejsca, za pomocą małego urządzenia można dotrzeć do praktycznie nieograniczonych zasobów wiedzy. Dziś pozwala nam na to Internet oraz coraz szybszy rozwój technologii urządzeń mobilnych.